• Leczenie in vitro
    Szansa na macierzyństwo. Wiele kobiet marzy o posiadaniu potomstwa i wiąże z tym wiele planów na przyszłość. Niestety, czasami pary latami starają się o dziecko, a farmakologiczne leczenie bezpłodności nie …
  • Pisanie prac magisterskich
    Edukacja naszych czasów. W obecnych czasach pisanie prac magisterskich stało się szansą na zarobek dla jednych i sposobem na łatwe pokonanie kolejnych szczebli edukacji dla innych. Szeroki dostęp do takich …
  • Gablota na puchary
    Pierwsze sukcesy dziecka – jak je celebrować?. Kiedy Twoje dziecko posiada swoje hobby i jest to dziedzina, w której można konkurować z innymi, na pewno nadejdzie ten moment, kiedy będzie …

Każdy może stworzyć prostą bazę danych. Jestem zatrudniona w przedsiębiorstwie średniej wielkości, na stanowisku administracyjnym. Moje obowiązki były wstępnie określone na rozmowie kwalifikacyjnej, jednak wiadomo, codzienność zweryfikowała to i oprócz pracownika administracyjnego, byłam krawcową, sprzątaczką, zaopatrzeniowcem i złotą rączką.
Moim głównym zadaniem, było pilnowanie strefy pracownika, wszelkiego rodzaju raportowanie, rozliczenia, statystyki, tabelki, excel w HR, działa zbawiennie i usprawnia cały proces rozliczeń. Wszelkiego rodzaju narzędzia dostępne do szybkiej analizy danych pomagają w uzyskaniu raportów wydajności pracy, czy określaniu poziomu zarobków. W przedsiębiorstwie produkcyjnym bardzo ważna jest jakość pracy podległego zespołu, bo wpływa na poziom zarobków pracodawcy, trzeba więc na bieżąco kontrolować ich efektywność i do tego najbardziej przydają się arkusze kalkulacyjne. Pozwalają obrazowo przedstawić efekty każdego dnia pracy, dla poszczególnych pracowników, łatwo na nich zobaczyć w którym momencie pojawia się problem lub kiedy wydajność tej pracy spada.
Każdemu przedsiębiorcy polecam korzystanie z Excela, jest to najprostsza forma raportowania, której może się nauczyć nawet największy laik.

Leave a Reply