• Uprawnienia sep warszawa
    Uprawnienia elektryka. Każde działanie, nawet bardzo proste, które polega na pracy z prądem wymaga konkretnych kwalifikacji i wiedzy. W jaki sposób te kwalifikacje zdobyć, jakie pytania mogą się pojawić na …
  • Czytanie maluchom
    Jak wskazują badania, coraz mniej dzieci chętnie sięga po jakąkolwiek lekturę. W tym celu, organizowane są specjalne akcje jak ,,poczytaj mi mamo” mające na celu przyzwyczajać dzieci od małego, do czytania, …
  • Czy recenzja może wpłynąć na odbiór książki?
    W naszej ocenie danej sytuacji ma istotny wpływ to, jaka jest opinia innych na ten sam temat. Możemy się wypierać, mówiąc, że największy wpływ mają dla nas wyłącznie własne przekonania- …

Każdy może stworzyć prostą bazę danych. Jestem zatrudniona w przedsiębiorstwie średniej wielkości, na stanowisku administracyjnym. Moje obowiązki były wstępnie określone na rozmowie kwalifikacyjnej, jednak wiadomo, codzienność zweryfikowała to i oprócz pracownika administracyjnego, byłam krawcową, sprzątaczką, zaopatrzeniowcem i złotą rączką.
Moim głównym zadaniem, było pilnowanie strefy pracownika, wszelkiego rodzaju raportowanie, rozliczenia, statystyki, tabelki, excel w HR, działa zbawiennie i usprawnia cały proces rozliczeń. Wszelkiego rodzaju narzędzia dostępne do szybkiej analizy danych pomagają w uzyskaniu raportów wydajności pracy, czy określaniu poziomu zarobków. W przedsiębiorstwie produkcyjnym bardzo ważna jest jakość pracy podległego zespołu, bo wpływa na poziom zarobków pracodawcy, trzeba więc na bieżąco kontrolować ich efektywność i do tego najbardziej przydają się arkusze kalkulacyjne. Pozwalają obrazowo przedstawić efekty każdego dnia pracy, dla poszczególnych pracowników, łatwo na nich zobaczyć w którym momencie pojawia się problem lub kiedy wydajność tej pracy spada.
Każdemu przedsiębiorcy polecam korzystanie z Excela, jest to najprostsza forma raportowania, której może się nauczyć nawet największy laik.

Leave a Reply